четверг, 7 февраля 2013 г.

сколіотична хвороба дітей та підлітків.

PЕкспериментальн дослдження та клнчн

його особливостей, умов життя та виховання.

¶ндивдуальний пдхд до хворого з врахуванням конкретних

Безперервнсть  етапнсть.

Комплексне застосування спрямованих засобв.

Включення реаблтацйних заходв на самих раннх стадях

Основн принципи

дяльна, життрадсна, гармонйно розвинута людина.

дтей здорова, пристосована до умов середовища, навчання, прац  виховання,

Результат реаблтац хворих

розвитку хвороб дитини.

забезпечу розвиток всх функцй  систем, попереджуючи затримку в рост та

У дтей реаблтаця

вдновлення здоров я да можливсть досягнути високого реаблтацйного ефекту.

складова частина сучасного лкування захворювань дтей. Раннй початок програми

Реаблтаця важлива

РЕАБ¶Л¶ТАЦ¶Я ХВОРИХ, ЯК¶ ПОСТРАЖДАЛИ ВНАСЛ¶ДОК АВАР¶· НА ЧОРНОБИЛЬСЬК¶Й АЕС ТА КАТАСТРОФ.

РЕАБ¶Л¶ТАЦ¶Я Г¶НЕКОЛОГ¶ЧНИХ ХВОРИХ ТА ПОРОД¶ЛЬ.

РЕАБ¶Л¶ТАЦ¶Я Д¶ТЕЙ

МЕДИЧНА РЕАБ¶Л¶ТАЦ¶Я Д¶ТЕЙ

Комментариев нет:

Отправить комментарий